Balbebek012 Kızlar doktorum yazmadı ben de sormadım 34 +2 olduk ama karın kasık ağrısından kemik ağrılarından duramıyorum. Magnezyum içmediğim için olabilir mi
GezenTavuk_2 Balbebek012 Ben kızımı 38+6′da dünyaya getirdim ve hiç magnezyum kullanmadım açıkçası ben maden suyu çok tuketiyordum onun faydası oldu mu bilemiyorum ama ben ona biraz bağlıyorum hiç kullanmadım cnm .
Ssnm10 Balbebek012 olabilir ama ben de hiç magnezyum kullanmadım çok içme dedi doktor ağrın varsa arada iç hafifletir en önemlisi d vitamini kan ilacı zaten
2019taha Balbebek012 ben günde 2 kez içiyorum benim dişlerim kalça kemiğim ellerim ağrısından duruyordum içince geçti
Balbebek012 umrumdadegil çıldıracağım ya ağrılarım hep var her kontrolde söyledim bugün çok şiddetli kasık ağrım var ayağa kalkarken resmen dört büklüm oluyorum yarın kontrole gideyim en iyisi
Balbebek012 GezenTavuk_2 ben de sade soda içiyorum ama kasık ağrım kemik ağrım var her gün vardı da bugün daha şiddetli dayanamadım parol içtim
4147 4147 aslında doktorlar en ufak ağrım var deyince yazıyor magnezyum faydalı da bir şey niye vermemiş anlamadım
umrumdadegil Balbebek012 sancın falan mı var acaba neden vermemiş ki magnezyum maden suyu varsa maden suyu iç şimdilik
GezenTavuk_2 Balbebek012 yaa çok geçmiş olsun kuzum doktoruna danış istersen seni rahatlatacak bir magnezyum verir elbette.
Balbebek012 umrumdadegil içiyorum canım içiyorum son günler düzenli içiyorum hatta ve diş ağrım başladı sancım çook şükür yok ama yaşlı insanlar olur ya zor kalkar zor oturur bugğn resmen öyleyim ağlayacağım artık ağrılardan
gezentianne Balbebek012 Nasıl hiç vermez yaaa bir an önce başla ben o demeden almıştım kendim🤣🤣 Kendimizin doktoru olacağız artıkkk. Sabah akşam dahi içebilirsin aksi takdirde diş kaybına bile yol açabilir dogumdan sonra
Ssnm10 Balbebek012 doktoruna söyle arada ağrın oldu mu içersin merak etme ben de içmiyorum yazmasına rağmen ağrılarım oldu mu gece hap magosit içiyorum yetiyor 🌸
Femay Balbebek012 aa bana da vermediler henüz. Demek ki çokta mühim bir şey değil her doktor vermediğine göre 🤷🏻♀️ madem suyu iç işe yarar umarım 🌺
Busilata Bende hiç doktorum yazsa bile üşenip içmedim gebeliğim boyunca maden suyu 2 içmemi önerdi doktorum içtiğim zamanlar rahattım içmeyince Kasık ağrısı çok yaşadım
Balbebek012 GezenTavuk_2 inşallah canım çok teşekkür ederim yarın sabah doktora gideceğim bu sefer ilaç yazsın artık
umrumdadegil Balbebek012 en iyisi doktora görün o zaman bebek aşağı baskı yapınca oluyor genelde öyle ağrı anlıyorum seni tuvalete bile zor gidiyor insan
DENIZ_55 Balbebek012 ben kullanmıyorum hiç kullanmadım sade soda iç günde 1 tane ben oyke hissedince içerdim
xEndless Balbebek012 bende kullanmıyordum 30. Haftaya kadar agrım vs de yoktu henüz doktorum yazdı agrın olmasa da kullan dedı o şekilde başladım