mucizemgelsin61 Ben ilk oğlumda ilk baştan saatle emzirdim hatta doymuyor sanarak sagdim sagdigimida verdim oglumj agzindan geri çıkarıyordu sonra silikonu çıkarıp öyle emzirirken bebeğim ağlamaya ve sıklıkla emmeye başladı doktora gittim meğer süt çok olduğu için tanzikli geliyormus hiperlaktasyon dönüyormuş hatta 3 yaşına kadar silikonla emdi mesela ama silikon gajinca tekrar saatlerine uydu 2 saate bir emdi ilk iki ay sonra 2 ay 3 saate bir 4. Ayda uyku eğitimi verdim sonra geçen 3 veya 4 kere kalktı genelde gündüz fazla emdi öyle öyle 3 yasa kadar gitti hani doktora götür belki reflü baslangicj da olabilri gaz çıkarmayın kusmuyorsa katigini kilodan da anlaşılır doyup duymadığı