Kızlar selam geçen ay aşılama oldum tutmadı bu ay saldım bat 24 yani yarın ama ne adet belirtim ne gebelik belirtim var normalde adetten 10 gün önce göğüslerim şişer ve göğüs ağrısı başlar ama bu ay o da olmadı hiçbir adet belirtisi de yok böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı