Merhaba
Benim henüz gebelik takibi için netleşmiş bir doktorum yok fetal dna testi yaptırmak istiyorum. Dün muayene olduğum doktor bir sorum görmediğini haftaya fetal dna öncesi tekrar r görmek istediğini söyledi. Bunu söylemesinin sebebi ne olabilir? Ben kendisi ile devam etmek istemiyorum test firmalarına illa doktorumuz belli olarak mı gitmemiz gerekiyor süreç nasıldır bilgisi olan var mıdır?