Nazliip geçmis olsun canım inşallah Allah hepimize saglikli şekilde kısmet eder. bende 3 ay olacak kürtaj olali bende düşünüyorum ama korkuyorum birde gen testi verdim onu bekliyorum bir çıksa bu ay düşünecek inşallah hiç iyi değilim çünkü kürtajdan sonra depresyona girdim