Iremorhan123 Merhaba arkadaşlar cuma günü doktor yumurtanın 12 mm olduğunu söyledi dün gece kaşığıma ağrı girdi hala geçmedi ovu testi de yaptım silik pik olmadı. Doktor pazartesi çatlatma iğnes verdi bulamadım. Sizce bu ağrı büyüdüğü için mi yoksa çatladı mı
Busegull Iremorhan123 18-25 mm arası çatlar gündemde 1-2 mm büyüse bugün yarın çatlar belkide çatladı
Iremorhan123 Busegull Ada25052025 ama daha cuma 12mm di eşimde yok değerlendiremedik ovuşasyon testindede çıkmadı hala daha ağrıyor. Ben ilk bebeğimde böyle bir şey yaşamadım hissetmedim hiç klomenin etkisi falan mı