Yarın 36+6 oluyoruz büyük ihtimalle son kontrolümüz sezaryen mı olacak normal mi olacak yarın karar verilecek plasenta aşağıda ve anjiyo öyküm var taşikardi vardı diye geçti sonra tekrar başladı ve sol tarafıma çok uyuyamıyorum zaten nefes alamıyorum çarpıntım çok yüksek ilk normal doğum olmuştu 4 yıl önce çok zordu kalbimden dolayı çarpıntım yüksek ve bayılıyormuşum sürekli bu sefer böyle birsey olur mu olmaz mı bilmiyorum ne yapacam bakalım yarın doktor ne diyecek