srzblgn burger hiç yemedim canım istesede gerçekten her noktası çok sağlıksız canım çok hamburger istese evde yaparım diye düşündüm çünkü dışarda etler iyi pişmeyebiliyor iyi pişmiş et konusunda çook hassas davranıyorum toksoplazma çok riskli, cipsi de bir kere çok canım istediği için bir paket yedim ama istifra etmiştim ağır geldiği için 7. Haftadaydım diye hatırlıyorum, sonra canım istediğinde mısır patlattım evde ya da züberin nohut cipsinden aldım gayet yetti bana tabiki sık ve çok yenmediği için büyük zararları doğrudan vardır denemez ama böyle daha çok vicdanım rahat ediyor🌸