Kızlar aranızda sezeryan sonrası ikinciyi normal doğuranlar var mı ? Nasıl geçti ? Arası kaç yıl ? Herhangi bir risk oluştu mu bebek ve sizin sağlığınız nasıl doğumdan sonra ? Tecrübelerinizi okumaya ihtiyacım var çünkü sezwryandan sonra narkoz ve dikişler beni hala zorluyor yazın doğum yapacağım 3 sene olmasına rağmen sıkıntıları devam ediyor