Ben de 16. Haftama girdim. Dün prilamı kullanmadım ama yine kustum maalesef. Yani bu bulantı kusmalar beni bırakmayacak. Göbek artık büyüyor bebekle birlikte o da adlandıramadığım bir şekilde bazen kasık kemik ağrısı gibi ağrı oluyor karnım çok şiş hissediyorum. Belimin en alt kısmında önceden de zorlayınca ağrı oluyordu ama şimdi on dk yürüsem de oluyor merdivenleri zor çıkıyorum. 1.60 boy 72 kiloydum en son kendimi baya ağır hissediyorum son haftalara nasıl geleceğim merak ediyorum😅