Kızlar selam durumlar nedir ? Test yapan var mı? Ben yaptım 3 tane hemde prodoctor erken gebelik testi markası ve üçünde de çıktı bugün kan verdim 2.0 geldi sonra bir baktım ki erken yapmıştım anam oda ne😅 ben de kan pıhtılaşması olduğumu öğrendim öğreneli kafayı tırlattım zaar 🤭 bizim burada da eczane de mübarek bütün yalancı pozitif testleri toplamışlar trendyol’dan 2 adet awox 3 adet laboquick sipariş ettim. Şuan henüz erken dimi yine kızlar 11 gün ? Sizin durumlar ne ?