Edizhr gulkendirci tabiki normal daha erken beklersen 7 haftalıkken git kese bebek kalp atışı duyarsın inşallah geç döllenme falan degilse
Katya1 gulkendirci beta 2 bin ve üzeri olunca kese görünüyor biraz daha bekle bol su icip sağlıklı beslen😇
gulkendirci Beta Hcg 574 çıkmıştı doktorumun söylemesine göre 3 haftalıktı ama üzerinden 1 hafta geçti ben bu akşam acile gittim karın ağrımdan dolayı doktor göremedi asıl kontrolüm yarın kendi doktoruma görüncem bir de belki alttan muayene yapar
Merve8155 gulkendirci ben ilk ogrendigimde 625 di doktor baksamda goremem demisti.bi kac gun sonrasinda hastaneye gittim doktor alttan muayene ile gormustu keseyi
Mommysangels gulkendirci çok normal bende acile gitmiştim alttan muayeneyi istemediğim için doktor bana şuan karnından baksak kese görünmez korkmanıda istemem dedi betan 1500 ve üzeri olunca görünme ihtimali daha yüksek oluyor demişti içini ferah tut🥰
mervemurat16 gulkendirci daha yeni döllenme başlamıştır bende 4 hagtalıkken görememiştim köpüklenme vardı doktor kese oluşuyor demişti 5.ci haftada gördük keseyi
Grendaaii Canım hiç korkma benimde 5 haftalıkken aşırı derecede zor görmüştü doktor baya bastıra bastıra bakmıştı nokta kadar bişeydi yani 4 haftalıkken görünmemesi normal sen gönlünü ferah tut 🧡