Kızlar dün sterstli bi gündü zaten erken doğum riskim var gittim sancılı bi şekilde 3 kere olmak şekilde 1 bucuk saat nst deydim serum takıldı beni başlarından saldılar resmen Yoğun bakım ünitesi olduğu halde yok diyip sevk etmediler çünkü vardı unite istersen yat dedi nst ye bağlı kalacaktım ciktim hastaneden saçma sapan birsey imzalattidilar eve geldiğimde sütüm gelmeye başladı ara ara dünkü gibi şiddetli olmasada ağrılar var ne yapmalıyım erken doğum istemiyorum başına gelen varmı?🥺