Kızlar selamm bu ay tüp bebek transferi olacağım. Ve doğal transfer yapacağız dedi doktor. O yüzden yaklaşık 10 gün her gün kan ultrason verdim. Uzayan akıbtılarım başlayınca yumurtluyorum sandım ama kan da ve ultrason da bir şey çıkmadı hatta yumurtam 9mm falandı. Sonra lh yükselmeye başladı tamam dedim yumurtluyorum ama yok yine yumurtlamıyormuşum😄 yumurtam 19mm di her an olabilir dendi. Sonra lh düşmeye başladı şimdi oldu dedim Dr yok dedi çünkü progesteron yükselmemiş. Lh baya düştükten sonra(yaklaşık 3 gün) yumurtlama oldu. 2gün sonraki ultrasonda da çatlama gördü ve transfer tarihi verdi. Ben daha öncesinde Ovülasyon testi ile denemiştim ama demek ki onlar bizi biraz yanıltıyor. Çünkü pik olduktan 6 7 gün sonra yumurtlama yaşadım. Herkesde böyle mıdır bilmem ama bunu da göz önünde bulundurmak gerekiyor demek ki. Kendi vücuduma, doğal döngüye göre yaşadıklarım bunlar. Sizde Ovülasyon takibi yapıyorsanız dikkat edin. Lh pikken değil düşmeye başladıktan sonra ilişki olursa daha verimli olurmuş. Öyle dedi doktorumm