Ben ahşap beşik aldım çevremde ki kullanan kimse önermedi park yatağı çok ses çıkartıyor diye ve görüntü olarakta hoşuma gitmedi çocuğumu en fazla 2 3 yaşına kadar yanımda yatırıcam zaten ondan sonra oda yapmayı düşünüyorum o yüzden çok uzun süre kullanmaya gerek duymuyorum sallanan bi bebek olursa zaten kardeşim park yatak almıştı sallanma aparatı hep çıkıp duruyordu sallayamadı oda ahşap aldı sonra