Nazliip benim de ilkinde kanamayla öğrendim kalp atışı durmuştu sonra tekrar etmez diye düşünmüştüm ama ikincide kalp atışı bile duymadım 6. haftada gelişimi durmuştu 8. haftada öğrendim ama bir damla bile kanamam olmamıştı cok ilginç yani sonrasında testlere vs karar verip yaptırdım bu sefer oluk oluk kanamalarım olmasına rağmen sağlıklı çok şükür denk geliyor demek ki Rabbim çok büyük ben testleri yaptırmanızı öneririm kafanızda soru işareti olmaz en azından ve kesinlikle beklemek çok iyi geliyor rahim toparlanıyor adetle kalan parçalar varsa atılıyor