Kızlar bata son 5 gün var 2 gündür bel ağrısından ölüyorum normalde canım tatlı değildir ama bu ağrı beni ne yürütüyor nede ayağa kalkmama müsade ediyor. Yakı bile koydum okadar kötü bugün biraz daha ağrım azaldı ama bacaklarıma vuruyor artık ağrı sizce bu bir belirti sayılır mı kas gevşetici içmek istiyorum artık. ☹️