Kızlar merhaba, hastane odası abartılı olmayacak şekilde süsleme yapmak istiyorum ama çok da emin değilim. Yapanlar paylaşabilir mi neler yaptınız? Bir arkadaşım organizasyon şirketi fotoğrçı falan tutup yaptı ama abartı geliyor o bana. Kendim bişeyler yapsam ne olmalı? Aklıma balon geliyor, kapı süsü, çikolata
Böyle masa falan koyuyorlar görüyorum abartı mı olur? Bilemedim. Fotoğraflarınız varsa görmek isterim🥰 oda süslemesi ile ilgili