Kızlar 5 gün önce sezeryan oldum . Ama sanki ilk 2 gün daha iyiydim bu 3 gündür kötüyüm dikiş yerim yanıyor canım acıyor yürürken otururken kalkarlen. Sanki acım azalacağına artıyormuş gibime geliyor. Kaç gün sonra daha iyi olurum ya da ters giden bi durum mu var acaba?