Fadiiiik her türlü çıkılır :)
Ben bir doğurayım, kendim ayaklanıp iyileştiğim an çıkıcaz inş:)
Ayrıca uçakta hiçbir sakınca yok :) uykusunuda uyur. Sen rahat edebilecekmisin bu mesele . Sana bağlı olcak bebek. Gerçi 2 yaşını doldurana kadar hep sana bağlı ucucak ama şimdi ufak ya. Sarıp sarmalarsan daha konforlu olur. Olur yani. Gidilir.