glbrn48
Merhaba 🌸
Bende yaptırma taraftarı değildim ama sonra doktorlar söylüyosa vardır bir bildikleri dedim yaptırdım, hatta o gün kendi doktorum yoktu başka doktorda yaptırdım ( devlet hastanesi) açlık şekerim 87
- Saat 180
- Saat ise 147 çıktı
Diyetisyene yönlendirdiler onlarda sağolsun bir liste yaptılar yiyecek hiç bişey yok aç kalmam gerekiyodu bu değerlere göre, geçen hafta kontrolüm vardı kendi doktoruma gittim sonuclarima baktı senin şekerin yok çok ufak bir oynama var sadece bu aylarda asıl yemen gerekiyor bebeğin gelisimi için dedi 31. Haftadayım şuan .
Bu arada tatliyla hiç arası olmayan biriyim, o şurubu içtikten sonrada ben 300 kesin çıkar demiştim.