Öncelikle beni ayıplamayın gerçekten bilmedigimden soruyorum. “Ramazan’ın başında” eşimin dedesi bize bir poşet kestane vermişti bende hiç içini açıp bakmamıştım çigdir diye bugün bir baktım ki sanırım pişmiş 🤦🏻♀️ şimdi ben bunları ısıtıp yesem olur mu