6 ay ve sonrasını daha fazla olacak şekilde aldım kıyafet ama şu an 0-3 ay mı almalıydım daha çok diye düşünüyorum çünkü hastane çantasını hazırladık ve bebeğim cumartesi 48 cm gözüküyodu boyu 😀 35+1im şu an, normalde doğumum nisan sonu. Bilmiyorum acaba yanıltıcı olur mu bu ölçümler boyumuz uzun olcak gibi yenidoğan hastane çıkışı kurtarmıycak gibi 0-3 almam gerekcek 🤔