Zahideftm Kızlar çok tuvaletiniz varmış gibi olup lavobaya gidince bir şey olmaması ya da çok az gelmesi gibi şeyler yaşıyor musunuz.
Endoplazmik Zahideftm yaşamam mi canım bazen de vajinaya iğne batmasına yürümekte zorlanıyorum azıcık idrar için ha bire tuvalete gittiğim oluyor günüm günüme tutmuyor valla zorlanıyorum
dilaradoyan Zahideftm bebek artık büyüdü ve mesanenin alanını çok daraltıyor. Hareketleriyle baskı da yapıyor çok normal o yüzden
Dilamser Zahideftm o tuvalet hissi kasilmalardan dolayıdır ben sık sık yaşıyorum beebk kendini sertleştirince aniden çişim geliyor gidiyeoum bakıyorum bişey yok bence normal idrar kaçıranlar bile varmış diye duydum .
Rumeysaozcann Zahideftm sabaha kadar yarım saatte bir gidiyorum desem azıcık bile olsa uyutmuyor beni sancı yapıyor direk bende son günlerimi tuvalette geçiriyorum resmen