kurkmantosuzmadonna Sezeryan doğum yapan anneler ağrılar tam olarak ne zaman geçiyor acaba ? Dört hafta olacak doğum yapalı hala sezeryan yeri acıyor. İlk günler gibi değil ama ağrım var yine de .
iremmgk555 kurkmantosuzmadonna öyle dururken mi acıyor temas edince mi? Rahatsızsanız eğer doktorunuza kontrole gidebilirsiniz bence
miniksincab kurkmantosuzmadonna 6 ay o hassasiyet ağrı sürüyor benim 1,5 yıl oldu tam anlamıyla geçeli yeni oldu eğer acil ameliyata alındıysanız doktorun verdiği bilgiyi aktarayım süreç biraz daha uzayıp ağırlı olabilir telaşlanmayın
kurkmantosuzmadonna iremmgk555 dururken de acıyor. Bir hafta önce konrtle gittim her şey yolunda dedi . Ağrılar bir süre devam edebilir ilk sezeryan dedi
kurkmantosuzmadonna staRmama ilk defa olduğum için bende mi sorun var dedim bir an teşekkür ederim cevap için
kurkmantosuzmadonna miniksincab evet normal doğumdan acil ameliyata alındım teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için ☺️
Hzldem kurkmantosuzmadonna 4ay önce doğum yaptım bir hafta çok çektim ama suan sıfır acı ağrı geçiyor merak etmeyin :))
ozlem6060 kurkmantosuzmadonna Allah şifa versin umarım bir an önce geçer bende 23 gün önce zorunlu sezeryan oldum şanstan mıdır nedir ameliyattan çıktığımdan beri hiç ağrı kesici hiçbirşey almadım hiç ağrım olmadı Çok ağlamıştım çok korkmuştum birde Umarım biran önce toparlarsınız bakımlarınızı eksik etmeyin
kurkmantosuzmadonna ozlem6060 amin çok teşekkür ederim inşallah. Maşallah size biraz da bünye meselesi sanırım