user876544926 Doğum yapalı 3 gün oldu. Sütüm daha yeni geliyor mecbur mama takviyesi başlamıştık şimdi de bebeğim sütümü içmiyor çok uğraşıyorum almıyor ağlamaktan sesi kısıldı artık bende çok üzülüyorum günüm ağlamakla geçiyor
Deleted33000 user876544926 mamayı biberonla verdiysen zor olur memeye alışması ama uğraş alışır geribisey olmaz uyku arasında emzirmeye çalış
user876544926 Deleted33000 sütümü de biberonda veriyorum ama almıyor sağım yapıyorum çok gelmiyor zaten iki göğsümden 20 ml anca süt geliyor o da beyaz değil sarımsı yapışkan
iremmgk555 user876544926 ilk günler sarı süt geliyor zaten normal, biberondan hızlı bir şekilde çekmesine gerek kalmadan geliyorsa sizi emmek istemez
Deleted33000 user876544926 sağim da yap ama çoğunlukla emzirmeye çalış daha çok küçük bebiş hemde o emdikçe sütun de çoğalır sık sık emzirmeye çalış canım
user876544926 iremmgk555 biberon avent kullanıyorum çekmesi gerekiyor ama olmuyor bilmiyorum göğsümü de versem biberonla da versem maalesef
iremmgk555 user876544926 aslında acıkınca mecbur sütünüzü alır ama siz yine de bir ebeden yardım alabilirsiniz