highlighter1010 36+5 im son dk Yağız ın yanına koyduğumuz ismi değiştirmeye karar verdik yanına ne gelebilir öneriler acil lütfen :/
burcuyilmazzz38 highlighter1010 iki isim koydum kızıma Asel duru kimi Asel diyo kimi duru kimi Asel duru sımdı kızım olucak asla 2.ısım koymucam tek ısım iyidir
highlighter1010 Efendininannesi sadece yağız olsun diyorum eşim kabul etmiyor gerçekten bunaldım son dk golü oldu 🥲
yeldanurr Yağız Asaf olabilir benim oğlumun isminide Eymen Asaf asaflar gerçekten sakin uslu bir çocuk oluyo ama 3 yaşina kadar 😅