Kızlar şehir hastanesi takipliyim 35+3 haftalığım. Suyumuz az doktorum bi aksilik çıkmazsa 37 de alırız bebeği dedi. 2 gün önce özele gittim oradaki doktor bi tur kordon dolanmış dedi. Yakın zamanda devlet hastanesin de kendi doktoruma gideceğim. Sezaryan günü veriyolar mı?