Emos1 Canlar 37+0 2. Gebeliğim bu . Az da olsa sümüksü hafif kenarlarda kahve renkli akıntı geldi . Çok yada az olmasıni fark eder mi ? İlk gebeliğim de daha fazla gelmişti o yüzden tereddüt ettim
mellikenur Emos1 benimde dün nişanım geldi biraz kahvemsi sarımtırak yavaş yavaş artıyor miktarı bugun daha yoğun kahvemsi
Emos1 mellikenur benimde iki gün üst üste gelmişti aynı şekilde , yakındır doğumunuz diye düşünüyorum 🩶
mellikenur Emos1 inşallah bakalım bende sağlıkla kolaylıkla doğum yaparım inşallah endişeli heyecanlı korkulu tüm duygulsr aktif şuan