Bahargunesi Bugün 5+4 oldum ama hiçbir belirtim yok normal mi ne bi ağrı ne bi bulantı kusma göğüs ağrısı falan. Normal mi niye böyle anlamadım. İlk gebelik de düşük olunca korkuyorum böyle belirti olmayınca
cakethesel Bahargunesi Normal bence.Bende ilk zamanlarımda korkardım genelde göğüslerim ağrırdı hep ağrı azalınca acaba bir şey mi oldu derdim ama normal canım bosuna sıkma canını
Ecem_P Bahargunesi bende 5-6. Haftada çok iyiydim hiç olmayacak sandım sonra birden bulantılarım başladı su içemez hale geldim tadını çıkarın iki haftanın inşallah olmaz bulantınız
Mariam1 Bahargunesi çok nonrmal ben ilk çocuğumda 9 ayı boyunca hiç bişey hisetmedim sadece bebek hareketleri dışında bide son ayi belim agrimisti
Bahargunesi cakethesel bilmiyorum ki ya burda bazen okuyorum bide kalp atışı başlayınca falan bulantı olurmuş bende yok ya ondan korkuyorum ama inşallah her şey iyidir
cakethesel Bahargunesi benim hamileliğim boyuna hiçç bulantım olmadı 31+3’üm şimdi tekmeleri yüzünden arada midem ağrıyo o kadar😅
Pptyaa Bahargunesi evet bende senin gibiydim hiç bulantım kusmam olmadı olsun ben razıyım diyordum ama olmadı çok şükür 🤲🏻🥰