Bus-ra590 Kızlar gebeliğinde çektiren oldu mu ? Yarın doktoruma da soracağım sonrasında antibiyotik kullanılması gerekiyor acaba sakıncası oluyor mu 🥹
Eceunverkanra Bus-ra590 Merhaba, gomulu disi cerrahiyle cikariyorlar o da bir operasyon oldugu icin hamilelikte yapmayabilirler. Cok gecmis olsun💐
Sibelipekf Bus-ra590 17-26 hafta araligiudi sanırım çekiliyor zaten o bölge uyuşuyor doğumla ilgisi yok sadece kan sulandirici kullaniyrosan iki gün önceden birakman laizm antibiyotik te kullanılmıyor ağrın olursa parol içersin hamilelikte parolde yasak degil
Sevinc44 Bus-ra590 benim de yarın diş randevum var, bi dişim komple iltihap toplamış, damaklarım iltihaplanıp duruyor. Normalde aşırı korkuyorum, şimdi hamilelikte ikiye katlandı korkum. Allah’ın izniyle bebislere zarar gelmeden atlatiriz umarım ://
Baharkle Gömülü olanlar maalesef cerrahiyle alınıyor dikiş falan atılıyor,uyuşturuyor gebelikte yapmazlar sanki
Bus-ra590 Sibelipekf daha önce gömülü çektirdim sonrasında şiddetli ağrılarım olmuştu antibiyotik ve ağrı kesici vermiştiler muhtemelen yine öyle olacak o yüzden sıkıntı olabilir belki ama yarın soracağım bakalım 😔
Sibelipekf Bus-ra590 benimde ağrıdı 2 tane çektirdim ama ağrı kesici kulalndim sadece bir tane daha çekilecek bir hafta ağrıyor geçiyor diğer türlü sürekli ağrı bitirdi beni
Bus-ra590 Sibelipekf sağ tarafımla yemek yiyemedim bu akşam sol tarafta da ana dişim yok zor yedim yani normal durduğumda ağrım olmuyor birşeyler yersem oluyor ve beni sinir ediyor 28 haftalığım
Sibelipekf Sevinc44 doktor iyiyse korkma canimbcekim çok basit iğneyi hisediyrosun sonrasini değil gözünü kapat 3-4 dk da bitiyro
Sibelipekf Sevinc44 benim hamileyken 6 tane dişim çok kötüydü 4 tanesi 20 lik dışti bir gün aşırı derecede ağrı tuttu.agzimi tutamiyroudum beynim zonkluyrodu doktora gititm az kalmış sinirdasin bu hafta yaptık yaptık ilerleyen dönemde cekemeyiz doğumuna az kaliyro dedi .patlamayı bekleyen mayın gibiler hem kendine hem bebeğe zarar dedi ben ilaçları aldım geldim içtim tabiki korktum gitmedim bebeğe birşey olur düşüncesiyle ama alakası yokmuş şuanda cektiriyriuk da
Sibelipekf Sevinc44 6 tane çektirdim bir 20 lik dişim kaldı onu da cektireecgim doğumdan sorna dislerim daha da kötü oldu bebeğimi de bırakacak kimse yoktu gecistiridm sürekli gittiim ama her gittiğimde ilk günkü korku içine giriyor ama iğneyi vurunca hiç birşey hissetmiyroum sadece bir alet sokuyor vebirio çıkartıyor ben kendimce diuotim doğum yaptin 3 kg Luk bebeği dogurdun küçücük kemik parçası mı çıkmayacak öyle düşün aslında gözümüzde buyutuyrouz orda küçük bir kemik var ister istemez ordan çıkınca yeri ağrıyor
Bus-ra590 Sevinc44 dişçi fobim var benimde hiç sevmiyorum ama bazen o ağrılar insanı çileden çıkarıyor inşallah iyi olursun 🌸 doktor onayı almış mıydın
Sevinc44 Sibelipekf ayy içimi rahatlattınız gerçekten yazdıklarınızı okudum tamamen. Çok zor hamilelikte her şeyden önce bebeğini düşünmek :// yurtdışında yaşıyorum ve güvenmiyorum açıkçası buradaki doktorlara ama mecbur takiplerim burda devam ettiği için Türkiye’de yaptıramadım. Umarım güzel geçer yarın sabah şeker yüklemesi sonrasında da diş randevusu 🥲
Sevinc44 Bus-ra590 umarım senin için de iyi olur 🙏🏻 evet doktorum gidebilirsin demişti bi önceki randevuda. Yarın sabah zaten şeker yüklemesi var yine soracağım. Aksamına da dişçi randevusu var