Zeynepyagmr128 Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim 1 haftadır çok ağır soğuk algınlığı yaşadım ve düzgün bişey yiyemedim ve şuan ne yesem midem ağrıyor 4 5 kaşık anca yiyorum hemen midem doluyor normal mi