1 ve 2.trimesterde böyle bir sorunum yoktu 3.trimestere yeni geçtim ve anksiyetem başladı. Bunaltı hissediyorum ve korkularım var. Mesela progestan fitil kullanmaya başladım erken doğumdan korkuyorum doktorum çok riskliymişim gibi davranmadı sadece önlem amaçlı veriyor gibi görünüyordu ama yine de korktum sonra doğum korkusu komplikasyonlar korkusu vb bunları yaşayan var mı 28-40 haftalar arası ? Ne yapmalıyım :(