burcuyilmazzz38 Kızlar suan 33+4 haftalık hamileyim bebek Nisan sonu mu gelir Mayıs başı mı acaba 🤭 Ultrosonda çıkan tarih 5 Mayıs ama o baz alınan 40 hafta filan Bu benim ikinci doğumum olucak ❤️
Mavera316 burcuyilmazzz38 ayy benim de 33+3 hafta ama ben hep mayısa şartladım kendimi hiç nisanın sonunu düşünmüyorum ya ilk muaynede doktor öylesine demişti 5.5.2025 de doğar diye 🫠🤭🤭
betulsahin burcuyilmazzz38 benim ultrasonumda çıkan tarih de 05.05🙈 33+6 dayım suan. Ama ilk doğum sezeryan benim o yüzden mayısa kalmayacağım doktorum duruma göre bakıcaz dedi hersey normal giderse 38 39 arası en geç nisan sonu olucak sanırım, sizin ilk doğum nasıldı🥰
Eylulyldm Benimde mayıs 10 olarak gözüküyordu geçen hafta kontrolde doktor nisan sonu normal doğum olur muhtemelen dedi bana da öyle geliyor bakalım
susemesvan Ultrasonda 2 Mayıs gözüküyor eşimde 2 Mayıs diyor çok kuvvetli içimde bir his var diyor . Bende 05.05 olsun istiyorum ama en iyisini rabbim bilir bakalım ne zaman gelicek 🫣🌹
eceeelmn burcuyilmazzz38 benim de 33+4 tahmini 9 Mayıs.ilk dogumum olacak daha doğum şekline karar veremedim ancak iki türlü de sanki Nisan sonu olacak gibi geliyor bana da😂sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah