Alerji durumuda olabılır oda cok gaz yapıyor anne sütü alıyorsa biraz süt ürünlerine ara verin benim kızımda boyleydı gazlı hıcbır sey yemezdım ama süt ürünü yedıgım an gazmana donusurdü o gün. Koltukta yaylanır gıbı ayakalrı kendını dogru cekıp yaylanın hafıf zıplama hareketlerı yada pilates topu ustunde bıraz sıkı sarıp kendınıze dogru. 2. Ayda ortaya cıkan bırseyse alerjık olma durumu yuksek benım kızımda 2.5 aylıkken cıktı cunku gazlı bır bebek olsa 15 gunlukken bellı oluyor, dedıgım gıbı bıraz dıyet yapın ısterseniz süt ürünü kesmeye calısın