Nurselinay ben başak burcuyum. Kafama taktığımı ne olursa olsun yaparım . Eninde sonunda onu elde ederim hırslıyım. Merhametliyim. Her zaman iş hayatımda ve okul hayatımda başarılı oldum. Çevreme çok insan almam . Tanıdığım nilaylarda benim gibi 😊 boga burcuysa çok tatlı olur . Benim oğlum boğa . Çok akıllı konuşkan , çekinmez, boğazına düşkün:) söz dinleyen bi çocuk. Yani bence güzel bir karma olaca boğa ve nilay olarak 😊