MhysaTheGreat mlkkk arkadaşım neko esnek wrap sling kullanmış bunu önerdi çok memnun kaldığını ilk çocuğunda kullanmış şimdi 2.sinde de bunu kullanıyor. Bana da önerdi ben henüz almadım ama bebeğin durumuna göre almayı düşünüyorum kanguru da aldık dışarıda kanguru evde sling mantıklı geliyor https://ty.gl/eltf9l8hsjwm0 Ürünün linki
mlkkk MhysaTheGreat çok bi fark olduğunu sanmıyorum kumaş ve kullanım olarak ama fiyat olarak çok fark var kubbeyle 😅 kanguru bende de var ilk bebeğimden kalan ama yenidoğana uygun değil 3-4aydan sonra kullanılır o yüzden siling aldım bende
mlkkk nurkarakass kangurular daha kalın oluyor kumaşı bu siling penye kumaş yani kumaştan terleme yapmaz ama her türlü temastan dolayı terleme olur 😊
MhysaTheGreat mlkkk ben hiç bilmiyorum olabilir 😅 kangurunun yenidoğanda da kullanılabilen çeşitleri var sanırım bu çünkü baştan ayağa tamamen sarıyor o da şu ürün Neko Start Kanguru - Leopar https://app.hb.biz/ayX7FrL1gQBH sayfanın kendi sitesinde daha uygun 500 tl kadar tabi 😂 ben hediye aldırdım bunu kendime abim bir şey almak isteyince kendim alsam alır mıydım şu an bilmiyorum bu ara doğum taşınma falan derken masrafımız çok en asgari ne ise onu alıyorum 😊
obli mlkkk ilays mabel in slingini aldım henüz kullanmadım, umarım bebeğim sever çünkü çok kullanışlı buluyorum.🙃
Kuzucukno2 mlkkk ilk kızımda yenidoğandan itibaren kullanılan kanguru almıştım içinde çok boş duruyor hep elimle destekliyodum hiç rahat değildi. Şimdi kubbe sling aldım daha denemedim doğmadı da😅 kullanışlı olacağını düşünüyorum. Kucaktan zaten inmedikleri için sling kullanmazsanız bile hep yapışık geziceksiniz terliycek olsa da öyle de böyle de terliycek😅
mlkkk Kuzucukno2 bende daha çok ev için değilde dışarı çıkacağım zaman bi çocuğum daha var onunda elini tutmam gerekiyor bebek arabasında götüremem tekken diye düşünerek aldım umarım kullanabilirim 😅
Eyluleyluleylul mlkkk slinge kanguruya her zaman şans verin sevmedi diyip bırakmayın tekrar tekrar deneyin farklı zamanlarda farklı bağlamalarla deneyin o yakınlık hissi bebeğe de size de çoook iyi gelecek. Ben haziran sonu bebeğimi 1 yıl indirmedim bazen terledim bazen çook rahattık ama o bağınız için çok kıymetli. Tabi elleriniz boşa çıktığı için de evde bir çok işinizi yapabiliyorsunuz
mlkkk Eyluleyluleylul doğrudur ilk bebeğimde çok kullanma gereğim olmadı ama bunda mecburum sevmesi lazım dışarı çıktığımda bebek arabası kullanırken diğer çocuğu birden idare edemem inşallah sever sıpa😂
Merloza mlkkk %95 Pamuk diye bu ürünü önerdiler; https://ty.gl/yg491b7olb0xf Benim ikizlerin olacak, alıp almamakta kararsızım.
mlkkk Merloza bence hepsi aynı ama fiyat farkı çok kubbeninkini alın ama trendyolda o da pahalı hepsiburadafan alın
Yogurtlupilav mlkkk ilk çocuğumda almıştım hiç durmadı, kanguru aldım sonra onunla devam ettim daha rahat etti Hiç almadım bu sefer, ilkindekinide vermiştim
koomikbiranne0507 mlkkk doğum yaptığımda başta almamıştım bebeğim kucak bağımlısı olunca hemen sipariş vermiştim hayatımı kurtardı diyebilirim şuan 5 aylık hala kullanıyorum kangurumda var ama bu daha çok hoşuma gitti oğlumda çok seviyo gezinirken falan uyuya kalıyo yenidoğan döneminde hep öyle uyuyodu terletme konusuna gelince su gibi oluyoruz markasını bilmiyorum Trendyoldan almıştım 300 küsüre 5ay önce