remse46 Kızlar regl oncesi akıntım normalde olmazdı gecen ay yumurtlamadan sonra cok akıntım oldu beyaz sut rengi regl oldum. Bu ay da aynı sekilde akıntım var bat 4. Sanırım yine adet olucam dimi gebelik ihtimali var mıdır
Dlkkdr6431 remse46 evet vardı karnım ağrıyordu batıyordu sürekli uyku sürekli acıkma hissi ama acıkma hissi geçti koku hafif var karın ağrısı var ve sağ tarafımda sertlik var karnım şişti 1 hafta boyunca şimdi geçti bütün belirtiler gitti sadece karın kasık ağrısı batması var