mkzz Elimde 4 kutu hiç açılmamış enox (oksapar muadili) var isteyene ücretsiz olarak gönderim sağlayabilirim. Alındığından beri dolapta muhafaza edilmektedir.
mkzz tahamommy evet 4000. Bi sorun olacağını sanmıyorum patpata sararım dilerseniz zaten havalar da soğuk. Batmanda oturuyorum