Beyzaaaa037392 Benim fsh’ım geçen sene 9.8 çıktı. Doktorum amh’a bakalım dedi, o da 6’ya yakın çıkınca pcos olabilirsin dendi ama düzenli regl görüyordum. Fsh sadece menopozla yükselen bir şey değilmiş, beni çok korkutmuşlardı. Stres çok önemli bir faktör, şu zamana kadar stres hiçbir zaman bana iyi gelmedi. Kafamı başka yerlere verince fsh 7’lere düşmeye başladı. Ne zamandır deniyorsunuz, amh’a bakıldı mı bilmiyorum ama tüp bebek sürecine girdiyseniz lütfen stres yapmamaya çalışın 🙏🏼