Merhabalar, ocak ayında 11 haftalık bebeğimi kalbi durması sonucu kaybettim. Şimdi yeniden hamile olduğumu öğrendim. Beta değerlerim adetimden 4 gün önce 18, 2 gün önce 64, olması gereken adet günümde ise 290. İki günde bir artışları bu şekilde. Bunun kimyasal veya dış gebelik olma olasılığı var mı?