Ebrarrr Kızlar bana doktor subatın besınde kalp sesi için gel demişti ben kanamam var dıye gitmiştim ayın kacında geleceğimi söylemedi ne zaman gutsem acaba
Deletedmom525 Ebrarrr ne zaman istiyorsan o zaman git canım kanaman varmış bi de çok ara olmadan gidebilirsin
Nezahatozen Ebrarrr kanamam olmadı eğer devam ederse zaten git canım normal kontroller 2 hafta sonraya çağırıyorlar ondan dedim