S-nur1 Kalp atışı ve bebeği görmeye çarşamba günü gidicem bir belirtim vs olmayınca her şey yolunda gitmiyor mu acaba diye düşünüyorum sizin belirtileriniz başladı mı (Göğüs ağrısı ,halsizlik,arada bel ağrısı )
Zeyyas S-nur1 inanır mısın 9 haftalık bnde bu şekilde başlık actm normalmiş böyle olan çok kişi var ileri haftalarda minikler belirti veriyormuş ztn korkma💞🥰
Burcak61 S-nur1 6+3 üm göğüslerim halen acıyor arada mide bulantısı var kasık ağrım da var 5+5 de bebeği de keseyi de gördüm perşembe günü kalp atışı için gidicem
Krystal S-nur1 18.haftadayim daha yeni yeni bel ağrısı olmaya başladı. O haftalar bende çok karamsardım hep acaba diyordum. Herkeste belirti olmayabilir bu çok normal dedi doktorum. İçini ferah tut.
Edizhr S-nur1 hacı günlerin ilerleyen haftalarda bebek büyüdükçe ben buradayım diyecek merak etme canım 😂😂😂
S-nur1 kedili1anne Evet balım ya illaki herkesin aynı olmuyor da acaba bir sorun mu var da belirti hiç yok diyorum bebişi de hiç görmedim tedirgin oldum
kedili1anne S-nur1 Ben 9 haftaya kadar hiç bulantı yaşamadım sonra da dozunda az az yaşadım Bence senin de öyle olacak
Zeyyas S-nur1 bende hala belirti yok valla 10 gün sonra kontrol var gtcez bakalm nasipse doktoruma da söyledm de herkesinki bulantı kusma ile geçecek değil ben 9 ay çok rahat geçiren hanımlar gördüm dedi benm de içim rahatladı 💞 😊💞
S-nur1 Burcak61 Hayırlı olsun kuzucum bende bulantı kasık ağrısı felan yok göğüslerim baya şiş ama çok hassas