Kızlar selam
15 haftadan beri 16-24 arası gidip gelen enfeksiyonum var serklajlıyım ama onunla bi ilgisi olmadığını söyledi şu an için. Kötü kokulu akıntı ateş vs yok ama doktor bunlar olursa direkt bebeği almamız gerektiğini söylüyor. Sürekli bunu düşünüyorum crp yüksekliği yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı acaba?