Kızlar 3.sezeryanı olcam normal doğum 14 mayıs gösteriyo, ama sezeryan olacağım için 4 mayıs dedi özeldeki Dr. 4 mayıs 39.haftaya denk geliyo geç değilmi? Benim 2.bebeğimi erken almışlardı Nst sancım çıkıyodu sürekli ciğer geliştirici falanda vurdular sancı geçmeyince dikiş patlar ölürsün diye doğuma almışlardı, karın gerildikçe dikiş riskli olmuyormu 39 geç değilmi devletteki Dr sorcaktım unuttum devlette ameliyat olcam