selos1 hemsireblog1 merhaba bende oraya yaptırdım sonuç bekliyorum doğum yaptınız mı bebeğiniz nasıl sağlıklıdır inşallah
Ozgeozge90 yuzirneym bizde Genoks yaptırdık doktorumuz önerdi araştırmadıkta çok.ne gibi şikayetler var
Byhan momkrm19 hiç düşünmeden eurofins’e yaptırın. Ben çok pişmanım genoksa yaptırdığım için. İlk sonuç hatalı çıktı, takip sıfırdı. Güvenilir olmadığını düşünüyorum