5.gün gittik sonra sarılık takibi için 2 günde bir olmak üzere 2 kez daha gittik. Doktor 20.gün tekrar görüşelim dedi. Biz doktor değiştirmeyi düşünüyoruz da şimdi o 20.gün çağırdı ama her doktor böyle zamanda mı çağırıyor yani normal zamanı mı kontrol için?