poyrazmom_ dediğiniz gibi aynı yerde 2 gün arayla beta verdim ilk 12.8 ile öğrendim sonra 122 — 361 —1346— olarak devam etti 2 Nisan da kontrolüm var kese görülür mü bazı şeyler okudum boş gebelik falan olmaz dimi sorun çıkmaz doktorumla konuştum kese görünür dedi ama korkularım normal mi size de böyle sürekli soru soruyorum kusura bakmayın lütfen