cansyu ben yemekten hemen sonra sade soda içiyodum yavaş yavaş o iyi gelmişti en azından içtikten sonra çıkartmıyodum yediklerimi , birde çok yediğim zaman çıkartıyodum o yüzden az az yedim doymadan kalktım hep masadan ve yağlı sulu çok salçalı şeyler yemedim bunlara dikkat edince düzelmiştim biraz