xbeyzax arkadaşlar 17 haftalık hamileyim doktor bu hafta sağlık ocağından arıcaklar tetenoz aşısı için dedi ama aramadılar ilk dozunuzu kaçıncı haftada oldunuz yada biz mi arıcaz
edacnr96 Ben 28de oldum doktorum öyle uygun gördü, sağlık ocağından da zaten 28 olunca aradılar.30a kadar oluyor diye biliyorum ben tek doz oldum ikinciyi olmayacağım 1 sene koruyormuş, diğer dozu hamilelik sonrası olacağım